Ultimate Solution Hub

شهید سیدکمال میرسیدی چیمه فرزند سیداح

دکتر عاطفه میرسیدی یکی از مجریان و خبرنگاران کشورمان به شمار می‌رود، که در تاریخ بهمن ماه سال ۱۳۴۶ در تهران دیده به جهان گشوده است. عاطفه میرسیدی مدت‌ها در گزارشات خبری صدا و سیما مشغول به. دکتر عاطفه میرسیدی در سال ۱۳۷۳ وقتی ۲۷ ساله بود ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک فرزند پسر می باشد. خانم دکتر خبرنگار از سال ۹۶ وارد پخش اخبار شد و سردبیر یه بخش علمی و فرهنگی را برعهده داشت.

دکتر عاطفه میرسیدی در سال ۱۳۷۳ وقتی ۲۷ ساله بود ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک فرزند پسر می باشد. خانم دکتر خبرنگار از سال ۹۶ وارد پخش اخبار شد و سردبیر یه بخش علمی و فرهنگی را برعهده داشت. بیوگرافی دکتر عاطفه میرسیدی خبرنگار. عاطفه میرسیدی متولد بهمن ۱۳۴۶ در تهران، خبرنگار است. فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد که حالا بعنوان مجری و خبرنگار در صدا و. عاطفه میرسیدی خبرنگار و مجری کارشناس صداوسیما در دهه 1346 در تهران دیده به دنیا گشود. فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد که حالا بعنوان مجری و خبرنگار فعالیت می کند. و. «حزب همبستگی افغانستان» قبلا به معرفی شهید انجنیز سیدکمال، یک تن از مبارزان کمتر شناخته‌شده افغانستان پرداخته است و برای نخستین باری تصویری از وی را به نشر سپرد.

عاطفه میرسیدی خبرنگار و مجری کارشناس صداوسیما در دهه 1346 در تهران دیده به دنیا گشود. فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد که حالا بعنوان مجری و خبرنگار فعالیت می کند. و. «حزب همبستگی افغانستان» قبلا به معرفی شهید انجنیز سیدکمال، یک تن از مبارزان کمتر شناخته‌شده افغانستان پرداخته است و برای نخستین باری تصویری از وی را به نشر سپرد. من سلسله مطالبی در مورد زندگی و روحیه بلند میهن‌پرستانه شهید سیدکمال را روی صفحات سایت تان مطالعه نموده شدیدا تحت تاثیر این فرزند آهنین‌عزم و خودگذر وطنم قرار گرفتم. شهید سیدکمال میرسیدی چیمه سیدکمال. نـام خـانوادگـی : میرسیدی چیمه. نـام پـدر :.

Comments are closed.